ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

باسلام .خوش اومدین به وبلاگ خودتون. این وبلاگ برای *اخبار ورزشی وال نینو* ساخته شده.دراین وبلاگ عکس، کلیپ ،واخبار جدید فوتبال دنیارو میتونید دنبال کنید،وبانظراتتون ماروخوشحال کنید. روزخوبی داشته باشین...

طبقه بندی موضوعی
  • 1

     (۲)

النینو به مادرید رسید

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ب.ظ

در بدور ورود به مادرید

تورس: خدابخواهد مقابل رئال بازی می کنم


"فرناندو تورس"، در میان استقبال خوب هواداران اتلتیکو، ساعتی پیش وارد فرودگاه باراخاس مادرید شد.


به گزارش "ورزش سه"، در فرودگاه عده زیادی از خبرنگاران و نیز هواداران اتلتیکو منتظر ورود تورس بودند. ال نینیو در بدو ورود به مادرید در جمع خبرنگاران گفت:" همیشه سعی می کنم بیشتر از اینکه حرف بزنم، خودم را در عمل به هواداران ثابت کنم. طرفداران اتلتیکو همیشه به من لطف داشته اند. سیمئونه دیروز از من خواست که به مادرید بیایم اما امکانش میسر نبود . حالا انگیزه و میل زیادی برای شروع به کار در اتلتیکو دارم. در اولین فرصت به تمرین خواهم رفت تا با هم تیمی های جدیدم آشنا شوم."

تورس در مورد اولین بازیش برای اتلتیکو گفت:" اگر خدا بخواهد مقابل رئال(در کوپا دل ری) اولین بازی خودم را انجام خواهم داد. امیدوارم برای آن بازی به مرز آمادگی برسم. می خواهم از بهترین دوران تاریخ باشگاه لذت ببرم و تمام توانم را برای موفقیت اتلتیکو خواهم گذاشت. 100 درصد قول این مساله را به هواداران می دهم."
  • مسعود حاجی جمهوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی