ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

باسلام .خوش اومدین به وبلاگ خودتون. این وبلاگ برای *اخبار ورزشی وال نینو* ساخته شده.دراین وبلاگ عکس، کلیپ ،واخبار جدید فوتبال دنیارو میتونید دنبال کنید،وبانظراتتون ماروخوشحال کنید. روزخوبی داشته باشین...

طبقه بندی موضوعی
  • 1

     (۲)

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

این دیدار که از هفته هفتم سری آ انجام می شد، ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی آغاز شد. 

ترکیب دو تیم و ریتینگ بازیکنان به شرح زیر است:

شرح گل ها:

دقیقه 21: در حالی که تا بدین جای بازی هر دو تیم موقعیت های گلزنی بدست آورده بودند، این میلان بود که روی گل به خودی رافائل مارکوئز از حریف پیش افتاد. 

دقیقه 27: در ادامه این بازهم میلان بود که چند دقیقه بعد با ضربه پای چپ اش از وسط محوطه جریمه، توپ را به گوش پایین سمت چپ دروازه حریف، فرستاد تا روسنری ها دو بر صفر پیش بیفتند. این گل از روی پاس گل استفان ال شراوی به دست آمد. 

دقیقه 56: دوباره این ستاره ژاپنی خط میانی فیلیپو اینزاگی بود که در نقش گلزن ظاهر شد و پاسی که از سوی عادل رامی برایش مهیا شده بود، با ضربه دیگری، به درون دروازه ورونا فرستاد تا کار ورونا تمام شود.

دقیقه 87: نیچو لوپز روی پاسی از ونجلیس موراس، با ضربه ای از بیرون محوطه جریمه به گوشه سمت چپ دروازه گلی بی اثر برای میزبان به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3 بر یک به سود روسنری به پایان برسد.

آمار بازی هم در دیداری که کیسوکه هوندا به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد، به شرح زیر است:

  • مسعود حاجی جمهوری

روسونری در 4 دیدار اخیر تنها یک پیروزی کسب کرده و به همین دلیل به سه امتیاز این دیدار بسیار نیاز دارند.



ورونا
ورونا در جدول سری A تنها یک پله با میلان فاصله دارد و آن هم به دلیل تفاضل گل است. شاگردان آندره آ ماندورلینی که سال گذشته پدیده رقابت های کالچو بودند، امسال هم قصد دارند نتایج خوب شان را تکرار کنند. آنها فصل گذشته در اولین بازی فصل، با دو گل لوکا تونی، توانستند 2-1 میلان را شکست بدهند و مطمئنا هواداران این تیم امیدوارند آن نتیجه تکرار شود.


میلان
روسونری در دیدار قبلی اش توانست کیه وو، دیگر تیم شهر ورونا را شکست بدهد اما برای اینکه بتوانند به جمع مدعیان سری آ برگردند، باید به این روند ادامه بدهند. این موضوع شاید باعث شود تا فرناندو تورس در دیدار امشب بالاخره یک 90 دقیقه کامل بازی کند. او که در تابستان به طور قرضی به روسونری پیوست، تاکنون 4 بازی برای میلان انجام اده و مقابل امپولی، گلزنی هم کرد اما هنوز یک 90 دقیقه کامل در زمین حضور نداشته است.
قرار گرفتن مقابل ورونا، برای اینزاگی هم می تواند جالب توجه باشد. او در فصل 94-1993 به طور قرضی برای این تیم بازی کرد و امشب باید به عنوان مربی، برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. میلان در دیدار امشب جرمی منز و دیگو لوپز را در اختیار نخواهد اشت.

  • مسعود حاجی جمهوری

فرناندو تورس به Corriere dello Sport گفت: "من قبول ندارم برای اینکه شما تبدیل به یک مربی بزرگ شوید، باید یک بازیکن بزرگ بوده باشید. از جنبه تاکتیکی و تکنیکی این مورد می تواند مورد توجه واقع شود."

"اما باید اعتراف کنم که می توانم فیلیپو اینزاگی را درک کنم. هر کسی که فوتبال بازی کرده باشد چیز اضافی برای یاد دادن به بازیکنانش دارد. او شبیه به لوئیس آراگونس است که تاریخ اتلتیکو مادرید را ساخته است. مربی که یک فوتبالیست بزرگ و در این مورد یک قهرمان بود. او چیزهای بیشتری برای ارائه کردن داشت. تنها اشخاصی که در سطح بالایی فوتبال بازی می کنند، می توانند در چنین راهی به درک و تفسیر همه چیز بپردازند."

"او تنها در مورد بخش هجومی تیم نگران نیست، بلکه هدایت کل تیم را بر عهده دارد. او می تواند توصیه های ارزشمندی در مورد حرکت در محوطه جریمه به من ارائه دهد. من برای پیروزی به اینجا آمده ام و سال های زیادی اینجا خواهم ماند و از فرصتی که میلان به من داده استفاده خواهم کرد. اولین هدف من کسب اسکودتوست. اگر من تنها نیمی از آنچه که او (اینزاگی) برده است را کسب کنم، بسیار خوشحال خواهم شد."

"من تصمیم گرفتم که چلسی را ترک کنم. رابطه مبتنی بر احترامی میان من و مورینیو وجود داشت، اما باشگاه مهاجم جدیدی خریداری کرده بود. من همیشه با مربی در مورد آینده صحبت می کردم. او از من خواست که در لندن بمانم، اما من به محرکه جدیدی در زندگی حرفه ای ام نیاز داشتم. آن روز من از میلان تماسی داشتم. منتظر چنین پیشنهادی بودم. لحظه ای خاص در زندگی حرفه ای من بود."

"اولین باری که صحبت از حضور من در میلان شد به فصل 02-2001 باز می گردد. آن زمانی بود که انتقالات زیادیی میان میلان و اتلتیکو مادرید انجام شد. آلبرتینی، کولوچینی و کونترا میان دو باشگاه جابجا شدند. عصر متفاوتی بود و اتلتیکو قصد فروش من را نداشت."

"من به خوبی پیروزی 4-0 میلان در مقابل بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان 1994 را بیاد دارم. همچنین تیم شوچنکو را. اما این تیم دیگری است که برای بازگشت به اروپا تمام تلاش خود را می کند."

  • مسعود حاجی جمهوری

به گزارش فوتبال ایتالیا، فرناندو تورس برای بهبود کارش از باشگاه چلسی به میلان منتقل شد. او سابقه حضور در تیم های اتلتیکو مادرید و لیورپول را نیز دارد.

مهاجم 30 سال می گوید: "میلان برای من مانند زمان حضورم در اتلتیکو است. دمیتریو آلبرتینی مرا تشویق کرد که به ایتالیا بیایم و سرنوشتم این شد که حالا در سن سیرو باشم. من همواره میلان را ستایش کرده ام، شاید آمدن من به این جا به تعویق افتاد اما در نهایت وارد سن سیرو شدم.

این واقعیت است که من همه چیز را با اتلتیکو مادرید به دست آوردم و همیشه قلبم برای آن ها می تپد، من افتخار می کنم که پیراهن این تیم را پوشیده ام و از آن دفاع کرده ام. به خاطر آن که پیشرفت کنم باشگاه را ترک کردم و به تیم دیگری رفتم، اما خانه من ویسنته کالدرون است."

تورس در مورد فصل جدید با میلان گفت: " این طبیعی است که برخی از هواداران نگران باشند، به دلیل آن که بسیاری از بزرگان این تیم را ترک کرده اند، اما در حال حاضر بازیکنانی هستند که افتخار می کنند برای میلان توپ می زنند."




  • مسعود حاجی جمهوری

  • مسعود حاجی جمهوری


فرناندو تورس حالا بعد از سه حضور در بازی های میلان آمادۀ اولین بازی به صورت ثابت در سن سیرو می شود، او حالا سن سیرو را شکارگاه جدید خود معرفی می کند و به دنبال زدن اولین گل خود در این ورزشگاه تاریخی است.




فرناندو تورس روز گذشته در صفحۀ شخصی خود در توئیتر دربارۀ بازی در سن سیرو نوشت: "سن سیرو، شکارگاه جدید من است، من فقط یک هدف دارم و آن زدن گل در سن سیرو پیش روی هواداران میلان است"

  • مسعود حاجی جمهوری

اینزاگی پس از تساوی تیمش برابر چزنا گفت :

" متاسفانه در این بازی موقعیت های زیادی را در نیمه ی اول ساختیم و بازی در اختیار ما بود اما وقتی شما از موقعیت خود استفاده نکنید ضربه خواهید خورد."


" ما نیمه ی اول بسیار خوب بودیم اما شرایط سخت شد چرا که پیروزی پس از ده نفره شدن سخت است.ما شایسته ی گل دوم نیز بودیم."


" من فکر می کنم گل آن ها آفساید بود امافاصله سانتی تری بود. با این حال نمی توان عملکرد تیم را توجیه کرد. دروازبان آن ها نیز چند توپ مهم ما را مهار کرد."


"باعث تاسف است. اینتر شکست خورد و فیورنتینا نیز متوقف شد. این بهترین فرصت برای فاصله گرفتن از تیم هایی بود که با آن ها رقابت می کنیم."


" تورس مدت هاست که بازی نکرده است. مصدومیت او کمی در کارش وقفه ایجاد کرد و بازی سه شنبه نیز سبب فشار بیشتر به او شد. متاسفانه  زمانی که پاتزینی وارد زمین شد ما ده نفره شدیم و فرصت مناسبی در اختیار ما قرار نگرفت."


"همه فکر می کردند که بازی برابر چزنا و امپولی آسان است اما بازی برابر تیم های تازه به سری آ صعود کرده دشوار است."


"به عنوان مربی باید تلاش کنم تا تیمم را بازی به بازی جلو ببرم و فکر می کنم حالا در حال انجام آن هستم.ما بازی های خوبی انجام می دهیم و هر کسی که بازی ما را مشاهده کند خطر حمله ی قلبی را به جان می خرد اما سرگرم می شود.این چیزی است که ما از میلان می خواستیم."


" نباید فراموش کنیم که فصل گذشته در رده ی هشتم قرار داشتیم."



  • مسعود حاجی جمهوری


مایکل اسین، هافبک جنگنده میلان، مطمئن است که فرناندو تورس می تواند به یکی از ارکان اصلی روسونری تبدیل شود و معتقد است این ستاره اسپانیایی گل های زیادی برای روسونری به ثمر خواهد رساند.

این مهاجم باتجربه در این تابستان با انتقالی قرضی و دوساله از چلسی به میلان پیوست و در دیدار شب گذشته این تیم مقابل امپولی، اولین گلش را با پیراهن این باشگاه به ثمر رساند.
اسین تردیدی ندارد که باید منتظر گل های بیشتری از تورس بود. او به سایت فیفا گفت:" من مطمئنم که شاهد گل های زیادی از سوی فرناندو خواهیم بود. واقعا امیدوارم او برای میلان نمایش های خوبی داشته باشد زیرا او مهاجم بزرگی است و ما از گل هایش بهره خواهیم بود.
او چه در بازی و چه در تمرینات بسیار پرتلاش است و این می تواند به سود میلان باشد. چیزی که میلانی ها می توانند انتظارش را داشته باشند، تلاش 100 درصد او در همه بازی هاست."

]


  • مسعود حاجی جمهوری


فرناندو تورس، مهاجم میلان عنوان کرد که حاضر است گلش در دیدار مقابل امپولی را با پیروزی میلان عوض کند.

روسونری شب گذشته در حالی که تا دقیقه 21 ، 2-0 عقب افتاده بود، موفق شد با گل‌های تورس و هوندا بازی را به تساوی بکشاند. با این حال، شاگردان اینزاگی موقعیت‌های زیادی در این دیدار داشتند ولی نتوانستند از آنها استفاده کنند.

تورس در مصاحبه با کانال میلان گفت: " برای گلزنی ام خوشحالم ولی حاضرم آن را با 3 امتیاز عوض کنم. سعی می‌کنم با تیم جدید هماهنگ شوم. با بازیکنان بزرگی که در میلان هستد، درک فوتبالی مان از هم بالاست. خوشحال هستم و اعتماد به نفسم بالا رفته است، البته همیشه می‌توان بهتر هم شد.



  • مسعود حاجی جمهوری


فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل امپولی عنوان کرد که شروع ضعیف در بازی، باعث کسب تساوی در این بازی شد.


 در دقیقه 21 بازی، میلان دومین گل را دریافت کرد و 2-0 عقب افتاد ولی گل‌های فرناندو تورس و کیسوکه هوندا، بازی را به تساوی کشاند. میلان موقعیت‌های خوبی در ادامه داشت ولی نتوانست از آنها استفاده کند و اینزاگی معتقد است که شروع ضعیف در بازی باعث کسب چنین نتیجه ای شد.

او در جمع خبرنگاران گفت: "نمی‌توانم توضیح بدهم که در ابتدای بازی چه اتفاقی رخ داد. تیم هر کاری انجام داد و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد. باید به نیمه ی پر لیوان نگاه کرد. ما روحیه ی خوبی داریم و در خط حمله، انگیزه در تیم موج می‌زند.  سعی می‌کنم کاری کنم که همه پیشرفت کنند و ما باید روی ضربات کاشته کار کنیم. در ابتدا کارمان سخت بود ولی تیم فوق‌العاده کار کرد. از 30 دقیقه ابتدایی بازی ناراحتم ولی بازیکنان هم انسان هستند. و من نمی‌توانم از آنها عصبانی باشم زیرا تمام تلاششان را کردند.


  • مسعود حاجی جمهوری