ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

باسلام .خوش اومدین به وبلاگ خودتون. این وبلاگ برای *اخبار ورزشی وال نینو* ساخته شده.دراین وبلاگ عکس، کلیپ ،واخبار جدید فوتبال دنیارو میتونید دنبال کنید،وبانظراتتون ماروخوشحال کنید. روزخوبی داشته باشین...

طبقه بندی موضوعی
  • 1

     (۲)

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

دیگو لوپز گفت:

" اینجا شبیه رئال مادرید است."


" هر دو باشگاه بسیار بزرگ هستند.هردو باشگاه ساختار مدیریتی بزرگی دارند و زیر ساخت ها نیز بسیار قوی است. ما در مورد دو تیم بزرگ صحبت می کنیم."


" من در حال هماهنگی هستم و کم کم در حال آشنا شدن با شهر و شناخت بهتر هم تیمی هایم هستم.من امیدوارم که همه چیز در آینده مثبت باشد و مثل همین شرایط پیش برود."


" ما می توانیم با تیم های بزرگ رقابت کنیم. برای اینکه این اتفاق به خوبی رخ دهد تنها باید روز به روز تمرین و پیشرفت کرد."


" ما می توانیم در صدر بمانیم ولی برای این کار باید هفته به هفته تلاش کنیم و این اتفاق با پارما شروع می شود."


" من از برد تیم برابر لاتزیو بسیار خوشحال هستم.بسیار مهم بود تا فصل را با پیروزی شروع کنیم.عملکرد شخصی من نیز خوب بود از این بازی می توانم اعتماد به نفس خوبی برای بازی های بعدی دریافت کنم."


"در مادرید شرایط خاصی وجود داشت . زمانی که فرصتی از سوی میلان رسید سریع آن را قبول کردم چرا که به این تیم ایمان داشتم."


" من می دانستم که این تیم باز می گردد و چیزی را که سال ها از دست داده است را به دست می آورد."


"این را هم باید بگویم که کارلو آنجلوتی و ویلیام وچی مدام از بزرگی میلان می گفتند و در تصمیم من نقش داشتند."


"تورس خرید خوبی برای میلان است. او بازیکن خوبی است و کارهای شگفت انگیزی می کند. باید گفت که کسی در تیم کارنامه ی او را ندارد."

" او می تواند گل های زیادی را برای میلان به ثمر برساند، به تیم سرعت بدهد و می دانم که گل های زیادی می سازد و برای تیم ما مفید خواهد بود."


" او از بالوتلی مفیدتر خواهد بود. او همه ی ویژگی های موفقیت در این ترکیب را دارد.او عملکرد بسیار خوبی در تیم های گذشته ی خود داشته است."

"اینزاگی به تازگی مربی گری را شروع کرده است اما وقتی او را مشاهده می کنید می بینید که او مربی بزرگی است."





  • مسعود حاجی جمهوری

میلان در اولین بازیش در ورزشگاه خانگی خود یعنی سنسیرو با نتیجه 3-1لاتزیوراشکست داد وبه صدر جدول رفت گل های میلان را هوندا و مونتاری و منز و

تک گل لاتزیو را در این بازی  الکس به اشتباه دربازه ی خودی را باز کرد




تورس این بازی را از جایگاه ویژه به همراه خانواده اش تماشا کرد

النینو از هفته دوم می تواند برای تیم جدیدش به میدان برود.

  • مسعود حاجی جمهوری

مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی با قراردادی قرضی به تیم فوتبال میلان ایتالیا پیوست.



فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی با قراردادی قرضی به مدت 2 فصل به تیم فوتبال میلان پیوست. به این ترتیب او که در ژانویه 2011 قراردادی 5.5 ساله با چلسی بسته بود تا پایان این قرارداد در میلان بازی خواهد کرد.

به گزارش مهر , تورس بالاخره دوران سخت استمفوردبریج را به پایان خواهد رساند. او در 110 بازی لیگ برتر برای چلسی تنها 20 گل به ثمر رساند که آمار بسیار ضعیفی برای یک مهاجم 50 میلیون پوندی محسوب می شود.

میلان تورس را به عنوان جانشین ماریو بالوتلی که روسونری ها را به مقصد لیورپول ترک کرد جذب کرد.

  • مسعود حاجی جمهوری
این بازیکن از زمان ورود به چلسی در اکثر بازی ها نیمکت نشین بوده و نتوانسته بازی خود را به نمایش بگذارد. امروز هم در مقابل لسترسیتی از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود.ب ازی امروز دومین گل برای دیگو کاستا را تا اینجای کار به ارمغان آورد و دروگبا هم حضور کوتاهی در میدان داشت. او در این باره می گوید:من میخواهم 3 مهاجم داشته باشم وگرنه نمی توانیم این فصل طولانی را بخوبی مدیریت کنیم.

مورینیو در جواب به این سوال که تورس برای بودن در ترکیب اصلی چگونه باید باشد گفت: او قطعا باید گلهای بیشتری بزند.

اگر چه چند روزی است شایعاتی درباره ی خروج احتمای تورس به گوش می رسد ولی به نظر میرسد آقای خاص می خواهد از بابت خط آتش تیمش خیالی آسوده داشته باشد و از این رو مایل به حفظ این بازیکن 30 ساله ی اسپانیایی می باشد.


  • مسعود حاجی جمهوری

آبی های لندن در دومین بازی از سری رقابتهای لیگ برتر توانستند با نتیجه ی 2-0 از سد لستر عبور کنند .
گلهای این بازی را دیگو کاستا در دقیقه ی 63 و ادن هازارد در دقیقه ی 77 به ثمر رساندند .
فرناندو تورس در این بازی حتی بر روی نیمکت هم قرار نداشت ؛ بعد از اینکه تورس در این بازی حضور نداشت
شایعاتی از انتقال تورس به تیم های دیگر در چند روز آینده به گوش میرسد

  • مسعود حاجی جمهوری

درحالی که این روز ها شایعه ی رفتن تورس از چلسی زیاد شده وباشگاه های زیادی خواهام به خدمت گرفتن او هستن ولی همچنان آینده النینو در حاله ای از ابهام است.



قبل از این والنسیا اتلتیکو مادرید موناکو وولسبورگ رم و حالا هم با احتمال رفتن بالوتلی از میلان،میلان هم مشتری جدید تورس شده است



موانعی که میلان برای داشتن ماتیا دسترو و جکسون مارتینز پیش رو میبیند این تیم را به سمت تورس و اتوئو کشانده است.

 ماریو بالوتلی امروز تستهای پزشکی لیورپول را برای نهایی کردن پیوستن اش به این تیم پشت سر میگذارد. آث میلان میخواهد جانشینی برای این بازیکن به خدمت بگیرد.

شبکه ی تلویزیونی این باشگاه خبر نزدیک شدن میلان به دسترو مهاجم رم را تایید کرده است . میلان میخواهد با 5 میلیون یورو این بازیکن را بصورت قرضی برای یک فصل در اختیار بگیرد و در انتهای فصل هم با 16 میلیون یورو دسترو رسما به میلان بپیوندد .جکسون مارتینز هم دیگر گزینه ی میلان برای این پست در نظر گرفته میشد که پورتو طی روزهای اخیر اعلام کرده تمایلی به فروش این بازیکن ندارد.

به گزارش اسکای اسپورت روسونری حالا با باشگاه چلسی برای جذب مهاجم اسپانیایی این تیم مذاکراتی داشته است. این بازیکن میتواند برای میلانیها مناسب باشد چرا که این باشگاه همیشه سعی داشته از انگیزه ی ستاره های مسن برای دوباره خود را مطرح کردن بهره گیرد. تورس در سال 2011 با قراردادی 50 میلیون یورویی از لیورپول به چلسی پیوست اما هیچگاه نتوانست دراین تیم جایگاه مناسب خود را پیدا کند.

این امکان وجود دارد که روسونری بصورت قرضی بازیکن 30 ساله ی اسپانیایی را در اختیار گیرد.

دیگر گزینه ی تیم ایتالیایی آوردن اتوئو به نیمکت خود میباشد. اتوئوی 33 ساله اکنون و پس از جدایی از چلسی بازیکن آزد محسوب میشود.رسانه های انگلسی از نزدیکی انعقاد قرارداد بازیکن کامرونی با لیورپول در حالی خبر میدهند که ممکن است باشگاه انگلیسی حالا و با داشتن بالوتلی نیازی به اتوئو نداشته باشد.



  • مسعود حاجی جمهوری

فقط 9 روزدیگر به پایان پنجره نقل و انتقالات اروپایی باقی مونده همچنان النینو در حال لینک شدن به تیم های دیگست و اینبار بحث رم ایتالیا نایب قهرمان فصل گذشته سری آ به میون اومده.

چلسی به دلیل زیاد بودن بازیکنان غیر انگلیسی در ترکیب تیمش مجبوره که یکی از بازیکنان خارجی رو از لیستش خارج کنه ولی مورینیو گفتع است ک تورس در استمفرد بریج می ماند

طبق گزارش روزنامه تایمز هردوطرف راضی به این انتقال می باشند و تنها مشکل بر سره این انتقال دستمزد بالای تورس است که باید دید مسئولین رم قابلیت پرداخت£180,000 در هفته رو دارند یا خیر.



باید دید تاکه تصمیم النینو چیست!!!!!!

  • مسعود حاجی جمهوری