ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

باسلام .خوش اومدین به وبلاگ خودتون. این وبلاگ برای *اخبار ورزشی وال نینو* ساخته شده.دراین وبلاگ عکس، کلیپ ،واخبار جدید فوتبال دنیارو میتونید دنبال کنید،وبانظراتتون ماروخوشحال کنید. روزخوبی داشته باشین...

طبقه بندی موضوعی
  • 1

     (۲)

به گزارش فوتبال - اسپانیا فرناندو تورس مهاجم 30 ساله و با تجربه تیم فوتبال اتلتیکو که با درخشش و گلزنی خود در ثانیه های ابتدایی هر نیمه زمینه ساز صعود شاگردان دیگو سیمئونه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری شد. در پایان بازی از این موفقیت و گلزنی دوباره برای روخی بلانکوس ابراز خوشحالی کرد.

"بسیار خوشحالم. امشب مسابقه ای بود که در تمام طول آن با آرامش و بدون استرس بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم به دور بعدی رقابت ها صعود کنیم و باید بگویم ک گل زود هنگام مان در بازی کمک بسیاری به ارائه فوتبالی که خواهان آن بودیم، کرد.

"بازی در سانتیاگو برنابئو همواره پیچیده است و حتی هنگامی که کار با نتیجه 1-1 پیش می رفت باز هم احتمال صعود آن ها وجود داشت، اما گمان می کنم که گل دوم بود که کاملا سرنوشت بازی را تعیین کرد.خوشحالی فراوان بعد از گلزنی؟ طبیعی بود زیرا که موفق شدم دو گل در استادیومی که تا به حال در آن ناکام بودم، به ثمر برسانم. آنتونی گریزمان؟ او بازیکن مهمی در ترکیب تیم است که در آینده از این هم بهتر خواهد شد. شما تنها باید پیشرفتش را نگاه کرده و از بازی کنار او لذت ببرید."

  • مسعود حاجی جمهوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی