ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

باسلام .خوش اومدین به وبلاگ خودتون. این وبلاگ برای *اخبار ورزشی وال نینو* ساخته شده.دراین وبلاگ عکس، کلیپ ،واخبار جدید فوتبال دنیارو میتونید دنبال کنید،وبانظراتتون ماروخوشحال کنید. روزخوبی داشته باشین...

طبقه بندی موضوعی
  • 1

     (۲)

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است





با توجه به تمام ناکامی های تورس بعد از ترک لیورپول گارسیا معتقد است که او کاملا برای اتلتیکو مناسب است و دوباره به فرم خود در این تیم باز میگردد.

"من با تورس بسیار صحبت کردم و او هنوز هم در رابطه با این باشگاه پر از احساس است."

"زندگی او تحت تاثیر تجربیات او در  اینجاست و او هم گزینه ای مثل سایر گزینه هایی است که رسانه ها عنوان کردند.هر بازیکنی بزرگی که بتواند به اینجا بیاید مورد استقبال قرار میگیرد
  • مسعود حاجی جمهوری
تیم بازیکنان ورودی بازیکنان خروجی
منچستر یونایتد لوک شاو، آندر هررا فدریکو ماکدا، ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ، الکساندر باتنر، رایان گیگز
منچستر سیتی ویلی کابایرو، باکاری سانیا، فرناندو گرث بری، جولین لسکات، کاستل پانتلیمون
چلسی دیگو کوستا، تیبو کورتوا، فیلیپه لوئیس، سسک فابرگاس،   روملو لوکاکو اشلی کول، تورگان هازارد، داوید لوئیز، دمبا با، توماس کالاس، ساموئل اتوئو، فرانک لمپارد، هیلاریو
آرسنال متیو دبوشی، الکسیس سانچز، فرانسیس کوکلین، جوئل کمپل لوکاس فابیانسکی، باکاری سانیا، نیکولاس بنتنر، امیلیانو ویویانو
لیورپول امره جان، آدام لالانا، ریکی لمبرت، لازار مارکوویچ لوئیس سوارز، یاگو آسپاس، لوئیز آلبرتو، سیسوخو
  • مسعود حاجی جمهوری






امروز Eurosport مدعی شده بود که میگل آنخل گیل مارین در لندن بوده و برای کاهش قیمت مهاجم اسپانیایی با سران آبی ها مذاکره کرده است.

اما بنا به گزارش Mundo Deportivo، وقتی این سؤال از مسئولان اتلتیکو پرسیده شد، آنها با صراحت تمام این موضوع را رد کردند و در حالیکه آنها به دنبال یک مهاجم دیگر هستند تا با ماریو مانژوکیچ رقابت کند، آن فرد فرناندو تورس نخواهد بود.

  • مسعود حاجی جمهوری


  • مسعود حاجی جمهوری

فوتبال محبوب‌ترین ورزش دنیاست، و فوتبالیست‌ها و نحوه زندگی‌ و کارشان همیشه باعث سرگرمی مردم بوده است. مسی، نیمار، رونالدو؛ رو در رو با بزرگترین بازیکنان جهان، کتابی است که درباره تکنیکی‌ترین بازیکنان فوتبال نوشته شده و به زندگی، خانواده، آرزوها و نحوه بازی، میزان درآمدشان از راه فوتبال و .... می‌پردازد.

کتاب مسی،‌نیمار،‌رونالدو نوشته لوکا کایولی، خبرنگار ورزشی ایتالیایی، است. این کتاب با ترجمه شادی حامدی از طرف انتشارات یگانه اندیش در 116 صفحه و با 9800 تومان قیمت عرضه شده است.


  • مسعود حاجی جمهوری


  • مسعود حاجی جمهوری
تیم استقلال خود را برای فصل جدید آماده کرده و با توجه به تغییرات نسبت به سال گذشته شماره پیراهن بازیکنان این تیم برای فصل آتی به شرح زیر اعلام شد.

محسن فروزان 1

خسرو حیدری 2

امیر حسین صادقی 4

حنیف عمران زاده 5

امید ابراهیمی 6

پژمان نوری 8

آرش برهانی 9

سجاد شهباززاده 10

محمد قاضی 11

جاسم کرار 13

آندرانیک تیموریان 14

هاشم بیک زاده 16

احمد جمشیدیان 20

مهدی کریمیان 23

میلاد فخرالدینی 34

داسیلوا 31

پیراهن شماره 10 اکبرپور به شهباززاده رسیده و پیراهن نکونام نیز بر تن امید ابراهیمی است. همچنین شماره 7 فرهاد مجیدی به هیچ بازیکنی سپرده نشده است.
  • مسعود حاجی جمهوری
به نقل از اسکای اسپورت، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی قصد دارد بار دیگر با دیدیه دروگبا در چلسی همکاری داشته باشد و به همین خاطر برای این همکاری قراردادی یک ساله را آماده کرده است.

دروگبا 36 ساله یکی از بازیکنان مورد علاقه مورینیو است و این مربی پرتغالی برای همکاری مجدد با او سخت علاقمند است.

با جدایی دمبابا و ساموئل اتوئو از چلسی مورینیو امیدوار است تا تجربه بالای دروگبا به تیم او در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس کمک کند.

این احتمال می‌رود در هفته جاری قرارداد یک ساله دروگبا با چلسی رسماً امضا شود و این مهاجم در اردوی اتریش به سایر بازیکنان چلسی ملحق شود.
  • مسعود حاجی جمهوری




یورو اسپورت در گزارش اختصاصی خود ادعا کرد که مسئولین باشگاه چلسی و اتلتیکو در روز های گذشته برای انتقال تورس به مادرید با یکدیگر مذاکرات فراوانی داشته اند.

به گفته این خبرگزاری معتبر، چلسی 16 میلیون یورو برای این انتقال می خواهد، مبلغی که اتلتیکو امیدوار است آن را کاهش دهد.

بازگشت تورس به ویسنته کالدرون از همیشه نزدیک تر به نظر می رسد و به گفته یورو اسپورت، مسئولین باشگاه مادریدی روز های گذشته را در لندن سپری کرده اند.

  • مسعود حاجی جمهوری