ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

باسلام .خوش اومدین به وبلاگ خودتون. این وبلاگ برای *اخبار ورزشی وال نینو* ساخته شده.دراین وبلاگ عکس، کلیپ ،واخبار جدید فوتبال دنیارو میتونید دنبال کنید،وبانظراتتون ماروخوشحال کنید. روزخوبی داشته باشین...

طبقه بندی موضوعی
  • 1

     (۲)

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

آبى هاى لندنى با خریدهاى بسیار زیادى که خوزه مورینیو براى جذب بازیکنان مورد نظرش انجام داده است، از نظر بیشتر دوستداران فوتبال مدعى اصلى قهرمانى در لیگ جزیره به حساب مى آیند.



خوزه مورینیو سرمربى چلسى در اکثر مواقع فصل گذشته به دلیل نداشتن بازیکن و به خصوص مهاجمى تاثیرگذار بسیار شاکى به نظر مى رسید،‌ او همواره از فصل گذشته به عنوان دورانى گذرا و موقت نام مى برد،‌ حال فصل 2013/14 به تاریخ پیوسته است و در ابتداى فصل جدید انتظارات از این تیم لندنى بسیار بالا به نظر مى رسد.

خوزه مورینیو نزدیک به نود میلیون یورو در بازار نقل وانتقالات این فصل سرمایه گذارى نموده و موفق به جذب بازیکنانى نظیرسسک فابرگاس، ‌فلیپه لوئیز، دیگو کاستا شده است . از طرفى دیدیه دروگبا نیز به تیم سابق خود بازگشته است. بر طبق نظر سنجى این روزهاى مطبوعات انگلیسى این تیم لندنى با اختلاف زیادى نسبت به سایر رقباى خود، ‌به عنوان شانس اول قهرمانى پیش بینى شده است.

به بازیکنان پا به سن گذاشته تیم از جمله فرانک لمپارد قدیسه باشگاه، پیشنهادى براى تمدید قرارداد ارائه نشده و به جاى او فابرگاس فرمانده میانه میدان آبى ها خواهد بود. اشلى کول نیز همانند لمپارد چلسى را ترک نموده و داوید لوئیز برزیلى نیز به خاطر عدم علاقه آقاى خاص به او، به پاریس سن ژرمن فروخته شده، علاوخ بر این لوکاکوى جوان نیز به تیم دیگرى واگذار شده است. حال مورینیو راضى به نظر مى رسد:"ما هم اکنون تیمى داریم  که در آرزوى آن بودیم ،‌تیمى براى آینده، براى فصل بعد، با پتانسیلى بزرگ حتى براى پنج یا ده سال دیگر. البته اگر بتوانیم همه استعدادهاى باشگاه را در ذهن داشته باشیم."

منظور مورینیو از استعدادهاى باشگاه بازیکنانى جوانى است که این سرمربى پرتغالى براى افزایش تجربه بازى به دیگر تیم هاى اروپایى به صورت قرضى واگذار مى کند تا چلسى را از لحاظ پتانسیل بازیکن، به تیمى بى رقیب در انگلیس تبدیل نماید. جرج استوبارت از کارشناسان فوتبال انگلیس در توصیف چلسى این فصل مى گوید:"این بهترین تیمى است که تا کنون چلسى در اختیار داشته است. این تیم چلسى بهتر از تیمى است که مورینیو در دوران اول حضورش در لندن موفق به کسب دو عنوان قهرمانى با آن شده بود. این تیم چلسى هیجان انگیزتر از اینترمیلانى است که مورنیو درسال 2010 موفق به کسب یک سه گانه با آن شد و این تیم کامل تر از رئال مادردیدى است که مورینیو در سال 2012 با آن لالیگا را فتح نمود."

تیم چلسى این فصل درهر پستى از بازیکنان بسیار با کیفیت و تاثیرگذارى برخوردار است و وجود مربى بزرگى همچون خوزه مورینیو که بارها ثابت نموده است که مى تواند از ترکیب بازیکنانى بزرگ، تیمى برنده را شکل دهد، ضمانتى براى موفقیت این تیم مى تواند باشد، البته اگر بازیکنان به فرامین آقاى خاص توجه کنند و در طول فصل فلسفه بازى او را به خوبى دنبال نمایند.

خط دفاعى چلسى در فصل گذشته تنها با دریافت 27 گل با بهترین عملکرد در لیگ جزیره، از نقاط قوت تیم به حساب مى آمد. این فصل نیز با اضافه شدن فلیپه لوئیز به عنوان جایگزین اشلى کول در دفاع چپ و کورتوا به عنوان سنگربانى با کیفیت، ‌قدرت این خط دفاعى بى تردید افزایش پیدا خواهد نمود. وجود بازیکنى نظیر ایوانویچ،‌سمت راست دفاعى را بیمه نموده است،‌ضمن اینکه وى توانایى بازى در عمق خط دفاعى را نیز دارا است. البته حضور کورت زوماى جوان نیز باعث افزایش ضریب اطمینان مورینیو از خط دفاعى تیمش خواهد شد.

در خط میانى سسک فابرگاس رئیس جدید خواهد بود و او همه تلاش خود را خواهد نمود تا بار دیگر در لیگ جزیره درخشش فراوانى داشته باشد. در خط حمله نیز دیگو کاستایى حضور خواهد داشت که قابلیت هاى خود را در امر گل زنى پیش از این به اثبات رسانده است. در اطراف این ماشین گل زنى علاوه بر فابرگاس بازیکنان خلاق و پا به توپى نظیر، شورله، اسکار، هازارد و ویلیان حضور خواهند داشت که وظیفه تغذیه این مهاجم اسپانیایى را بر عهده خواهند داشت. تعدد بازیکنان با کیفیت هجومى در تیم چلسى به حدى است که مورینیو مى تواند دو تیم با قواى تهاجمى بسیار با کیفیت تشکیل دهد.

دیگو کاستا البته در دیدارهاى دوستانه چلسى نیز در امر گل زنى موفق بوده است و در بازى مقابل رئال سوسیه داد موفق به زدن دو گل شد، البته در اولین بازى فصل نیز، کاستا  موفق به ثمر رساندن اولین گل رسمى خود شد و در پیروزى3:1 برابر بارنلى بسیار تاثیرگذار بود. فابرگاس نیز نشان داد که مى تواند به خوبى جاى خالى لمپارد را در میانه زمین در اختیار خود گیرد، چون وى توانایى بازى در دو پست شش و هشت را دارا است. در قسمت دفاعى خط میانى نیز مورینیو از انتخاب هاى خوبى نظیر ماتیچ، رامیرز، میکل و حتى فن گینکل 21 ساله برخوردار است.

چلسى در فصل هاى گذشته نیز بدون تقویت فوق العاده کادر خود، از مدعیان اصلى قهرمانى در لیگ جزیره بود و با اختلاف کمى قهرمانى را به رقباى خود واگذار نمود. اما به نظر در این فصل چلسى از همه شرایط براى قهرمانى برخوردار است.  مورینیو علاوه بر لیگ جزیره بى تردید به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان و عبور از مانع نیمه نهایى این رقابت ها نیز مى باشد. البته دیگو کاستا بازیکنى که در فصل گذشته با گل زنى خود به چلسى مانع از رسیدن این تیم به بازى پایانى و فینال لیسبون شد،‌ هم اینک در اختیار آقاى خاص مى باشد.



  • مسعود حاجی جمهوری


  • مسعود حاجی جمهوری

هافبک اسپانیایی آبی‌پوشان لندن که در پیروزی تیمش برابر برنلی درخشان ظاهر شد، گفت به آسانی توانسته به زندگی در استفوردبریج خو بگیرد.



سسک فابرگاس که در به ثمر رسیدن هر سه گل پیروزی 3 بر یک شب گذشته (دوشنبه) چلسی برابر برنلی تأثیر‌گذار بود، گفت بازی برای آبی‌پوشان لندن کار بسیار آسانی است و خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد توانسته به فضای بازی در تیم جدیدش عادت کند.
به نقل از تسنیم، هافبک پیشین بارسلونا که ماه گذشته با قراردادی 37.5 میلیون یورویی از کاتالان‌ها جدا شد و به جمع شاگردان ژوزه مورینیو پیوست، به شبکه اسکای اسپورت گفت: اینجا در چلسی بازیکنان تیم کار مرا راحت می‌کنند. از اولین روزی که به این تیم پیوستم همه به من خوشامد گفته‌اند و من با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم نیز خیلی راحتم. ارتباط میان ما خوب است و به همین دلیل انتظار دارم سال موفقی پیش روی داشته باشم.
فابرگاس اعتراف کرد که خودش هم پیش‌بینی نمی‌کرده تابستان امسال به چلسی بپیوندد، به خصوص که او تا چند سال پیش بازوبند رقیب همشهری این تیم یعنی آرسنال را به بازو می‌بست.
او گفت: پیوستن به چلسی کاری بود که من شاید هرگز تصورش را نمی‌کردم اما همانطور که قبلاً هم گفتم فوتبال پر از غیرمنتظره‌هاست. یکی از همین اتفاقات غیرمنتظره مرا به چلسی آورد و حالا می‌خواهم تمام تلاشم را برای این تیم انجام دهم. همانطور که گفتم از وضعیتی که در حال حاضر دارم راضی‌ام و فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم.
  • مسعود حاجی جمهوری


  • مسعود حاجی جمهوری

چلسی در اولین بازی فصل جدید لیگ جزیره میهمان برندلی تیم تازه صعود کرده ی لیگ برتر بود ک ابتدا روی اشتباه کورتوا ک  از ابتدا به جای پتر چک بزرگ در ترکیب بود و غافل گیری مدافعان گل اول راخورد سپس کاستا ،شورله و ایوانویچ درنهایت موفق به صدر نشینی در لیگ شد 


بهترین بازیکن این دیدار فابرگاس خرید جدید مورینیو بود ک 2پاس گل داد.




تورس ازروی نیمکت بازی راناظر بودوفرصتی برای بازی پیدا نکرد!!!!!




  • مسعود حاجی جمهوری

دیشب چلسی در استمفربریج با دوگل دیگو کاستا در دقیقه 1و7 رئال سوسیداد را شکست داد 

تورس دقیقه 60 به جای کاستا به زمین آمد که  عملکرد خوبی داشت 






امیدوارم تورس تو فصل جدید به اوج برگرده...



  • مسعود حاجی جمهوری

                                                        


مورینیو درآخرین مصاحبه ی خود گفت:"داشتن دیگو، تورس و دروگبا به ما کیفیت های متفاوتی می دهد، ما حالا در پست مهاجم واقعا قدرتمند هستیم."

  • مسعود حاجی جمهوری
The problem for Fernando Torres is that people only look at his mistakes



مشکلی که برای تورس هست اینه که ; مردم فقط اشتباهاتش رو میبینن .

  • مسعود حاجی جمهوری

سرمربی چلسی تاکید کرد که اصلا قصد فروش تورس را ندارد. او می‌گوید در چلسی رقابت بسیار بالا است و همه بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید بسیار تلاش کنند.




چلسی در فصل نقل و انتقالات با دیگو کاستا مهاجم برزیلی‌تبار اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد تا مشکل این تیم در خط حمله بر طرف شد. دیدیه دروگبا ساحل عاجی هم باردیگر پیراهن چلسی را برتن کرد و به تیم محبوب خود برگشت.

با جذب این دو بازیکن انتظار می‌رفت که فرناندو تورس اسپانیایی از جمع آبی پوشان لندن جدا شود و به فوتبال اسپانیا برگردد اما به نظر می‌رسد که تورس از چلسی جدا نمی‌شود چرا که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی هنوز به او اعتقاد دارد. ژوزه مورینیو در نشستی خبری درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او درباره احتمال جدایی تورس گفت: هر چند در فصل جابجایی دروگبا و کاستا را جذب کردیم اما باید تاکید کنم که قصد فروش تورس را نداریم. چلسی یک تیم کامل است که از 18 بازیکن خوب تشکیل شده است. تورس هم جزو 18 بازیکن خوب چلسی است و ما قصد فروش او را نداریم.

پتر چک در این چند سالی که در ترکیب چلسی به میدان رفته نمایش خیره کننده‌ای داشته است و همواره یک دروازبان قابل اعتماد برای آبی‌پوشان لندن بوده است. با این حال احتمال دارد او جایگاه خود را در ترکیب اصلی چلسی از دست دهد چرا که تیبو کورتوآ بعد از تجربه ای بسیار موفق به چلسی برگشته است تا از دروازه این تیم دفاع کند. مورینیو درباره رقابت این دو دروازبان با هم، گفت: چک آماده است تا از جایگاه اصلی خود در دروازه چلسی محافظت کند اما نباید فراموش کنیم که کورتوآ بهترین دروازبان جوان جهان است و در این هیچ شکی وجود ندارد. هر دو این دروازبان‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و آماده هستند تا رقابت تنگاتنگی با هم داشته باشند. رقابت در چلسی بسیار بالا است. ما یک تیم خوب هستیم که همه با هم رقابت دارند. اجازه بدهید در اینجا هم به ستایش از مارک شوارتزر بپردازم. او یک دروازبان بسیار خوب است که وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد. ازاین که چنین بازیکنان بزرگی در چلسی بازی می کنند بسیار خوشحال هستم.

مورینیو در ادامه سخنان خود تاکید کرد که دوست دارد در تیمش از بازیکنان انگلیسی بیشتری استفاده کند. او گفت: چلسی یک تیم انگلیسی است و در لیگ برتر انگلیس بازی می کند. طبیعی است که در این تیم بازیکنان انگلیسی زیادی بازی کنند. ما هنوز در اول راه هستیم و تلاش می کنیم تا به بازیکنان جوان و با استعداد انگلیسی فرصت خودنمایی دهم.

یکی از بازیکنانی که از چلسی جدا شد لوکاکو بود که با 35 میلیون یورو از این تیم لندنی جدا شد و به اورتون پیوست. مورینیو درباره جدایی این مهاجم بلژیکی، گفت: قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که لوکاکو هر چند با ما بود اما از نظر ذهنی با ما نبود و انگیزه‌ای برای رقابت نداشت. او می‌خواست برای چلسی به میدان رود اما گزینه اصلی من در خط حمله نبود. بسیار سخت است که بازیکنی چون لوکاکو در ترکیب اصلی چلسی قرار گیرد. او دوست نداشت در چلسی بماند و به همین خاطر من با رفتن او موافقت کردم. اورتون به شدت به دنبال جذب لوکاکو بود و رقم بسیار خوبی را هم پیشنهاد داد. ما می‌خواهیم شفاف باشیم و اصلا به دنبال دور زدن قانون نیستیم. رقم اورتون را بررسی کردیم و در نهایت با جدایی لوکاکو موافقت کردیم.


  • مسعود حاجی جمهوری


   

          



سرمربی چلسی اعلام کرد که بعد از جدایی دمبا با، روملو لوکاکو و ساموئل اتوئو، تورس در استمفورد بریج خواهد ماند. بنا به گزارش Daily Mail، مورینیو به Sky Sports گفته است:

"وجود سه مهاجم در ترکیب تیم اساسی است و ما هم سه مهاجم داریم که فرناندو یکی از آنهاست. ما ترکیب خوبی داریم، و یک ترکیب عالی با این 18 نفر تشکیل خواهد شد، نه 17 نفر."

  • مسعود حاجی جمهوری