ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

هوادارن فرناندوتورس

ورزش

باسلام .خوش اومدین به وبلاگ خودتون. این وبلاگ برای *اخبار ورزشی وال نینو* ساخته شده.دراین وبلاگ عکس، کلیپ ،واخبار جدید فوتبال دنیارو میتونید دنبال کنید،وبانظراتتون ماروخوشحال کنید. روزخوبی داشته باشین...

طبقه بندی موضوعی
  • 1

     (۲)

گواردیولا:تورس یک مهاجم فوق العاده است

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ

در نشستی خبری در دوحه

گواردیولا: تورس به کار سیستم اتلتیکو می آید


فرناندو تورس شب گذشته در دومین بازی خود پس از بازگشت به اتلتیکو، موفق شد دو گل به رئال بزند و مانع بازگشت تاریخی رئال مادرید شود.


به گزارش "ورزش سه"، دابل تورس مقابل رئال سبب شده تا رسانه های اسپانیایی به تمجید از وی پرداخته و تیتر یک خود را به گلزنی او اختصاص دهند. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ که همراه تیمش در دوحه قطر حضور دارد، امروز در نشستی خبری به ستایش از فرناندو تورس پرداخت و گفت:" تورس یک مهاجم فوق العاده است. او به تیمی بازگشته که از کودکی عاشقش بوده و برای این باشگاه یک بازیکن کامل است. او محبوبترین بازیکن نزد هواداران اتلتیکو است. سیستم سیمئونه مبتنی بر استفاده از ضد حملات است و تورس به کار این سیستم می آید. مطمئنم که او در اتلتیکو موفق خواهد شد."

گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد رقبای بایرن در لیگ قهرمان گفت:" رئال، بارسا و اتلتیکو، هر سه، شانس قهرمانی دارند. چلسی و پی اس جی هم می توانند رقبایی جدی برای ما در اروپا محسوب شوند."

سرمربی بایرن در پاسخ به سوالی در مورد میزان آمادگی داوید آلابا گفت:" اگر فردا فینال لیگ قهرمانان بود، آلابا می توانست برای بایرن بازی کند. من هر روز پیگیر وضعیت او هستم و باید بگویم که او هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد. با آلابا، ما به تیم بهتری تبدیل خواهیم شد." لازم به ذکر است که آلابا از نوامبر گذشته به دلیل مصدومیت نتوانسته برای بایرن به میدان برود.
  • مسعود حاجی جمهوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی